عکس گالری

جدیدترین مدلهای زنانه و مردانه.مدل تیشرت مردانه.مدل لباس مجلسی زنانه.مدل تونیک زنانه.جدیدترین مدلهای شال و روسری

عکس گالری

جدیدترین مدلهای زنانه و مردانه.مدل تیشرت مردانه.مدل لباس مجلسی زنانه.مدل تونیک زنانه.جدیدترین مدلهای شال و روسری

پـَـَـ نــه پـَـَــ (طنز)

به دوستم میگم دارم واسه چند روز میرم آبادان. میگه واسه کار داری میری؟
پ نه پ یه دماسنج خریدم دارم میرم تو دمای بالای 50 درجه تستش کنم
 
  رفتم الکتریکی می گم آقا سه راهی دارین؟ میگه سه راه برق؟!!!
  پـَـَـ نــه پـَـَــــ سه راه آذری، دربست
 
  نصفه شب یکی از بالا درمون پرید تو حیاط داداشم گفت علی دزده؟
  پـَـَـ نــه پـَـَــــ "زوروِ " داره از دست گروهبان گارسیا در میره
 
  پسره اومده خواستگاریم میگم من الان می خوام درس بخونم می گه یعنی چند سال دیگه می خوای ازدواج کنی؟
  پـَـَـ نــه پـَـَــــ 10 دقیقه صبر کنی این صفحه رو بخونم درسم تموم میشه

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد