عکس گالری

جدیدترین مدلهای زنانه و مردانه.مدل تیشرت مردانه.مدل لباس مجلسی زنانه.مدل تونیک زنانه.جدیدترین مدلهای شال و روسری

عکس گالری

جدیدترین مدلهای زنانه و مردانه.مدل تیشرت مردانه.مدل لباس مجلسی زنانه.مدل تونیک زنانه.جدیدترین مدلهای شال و روسری

متن و ترجمه ی متن آهنگ بیبی(baby) از جاستین بیبر

Baby

Ohh wooaah Ohh wooaah Ohh wooaah
You know you love me, I know you care
Just shout whenever, And I'll be there
You are my love, You are my heart
And we will never ever-ever be apart

Are we an item? Girl quit playing
"We're just friends"
What are you sayin?
Take another look right in my eyes
My first love broke my heart for the first time,

And I was like
Baby, baby, baby oohh
Like baby, baby, baby noo
Like baby, baby, baby ooh
Thought you'd always be mine, mine

Baby, baby, baby oohh
Like baby, baby, baby noo
Like baby, baby, baby ohh
Thought you'd always be mine, mine

oh oh
For you, I would have done whatever
And I just cant believe we ain't together
And I wanna play it cool, But I'm losin' you
I'll buy you anything, I'll buy you any ring
And I'm in pieces, Baby fix me
and just shake me til' you wake me from this bad dream

I'm going down, down, down, down~
And I just can't believe, my first love won't be around

And I'm like..
Baby, baby, baby oooh
Like baby, baby, baby noo
Like baby, baby, baby ooh
Thought you'd always be mine, mine

Baby, baby, baby oooh
Like baby, baby, baby noo
Like baby, baby, baby ooh
Thought you'd always be mine, mine

Luda, When I was thirteen, I had my first love
There was nobody that compare to my baby
And nobody came be between us
Or can ever come above
She had me going crazy
Oh, I was starstruck
She woke me up daily
Don't need no Starbucks
She make my heart pound
and skip a beat when I see her in the street
and, At school, on the playground
But I really wanna see her on a weekend
She knows she got me dazing
Cuz she was so amazing
And now, my heart is breakin'
But I just keep on sayin'..

Baby, baby, baby ohh
Like baby, baby, baby noo
Like baby, baby, baby ohh
Thought you'd always be mine, mine

Baby, baby, baby ooh
Like baby, baby, baby noo
Like baby, baby, baby oooh
Thought you'd always be mine, mine

(Now I'm all gone)
Yeah, Yeah, Yeah
Yeah Yeah Yeah
(Now I'm all gone)
Yeah, Yeah, Yeah
Yeah, Yeah, Yeah
Yeah, Yeah, Yeah
(Now I'm all gone)
Yeah, Yeah, Yeah
Yeah, Yeah, Yeah
Now I'm all gone, gone, gone, ooh
I'm gone

برای ترجمه برید تو ادامه ی مطلب

عزیزم

اوه.....وووووه

خودتم میدونی دوستم داری,میدونم اهمیت میدی
هر وقت که خواستی فریاد بزن , من میام پیشت
تو عشق منو میخوای , تو قلب منو میخوای
و ما هیچوقت از هم جدا نمیشیم
ما یه موردیم ؟ مثل دخترا ولم میکنی ؟
یعنی ما فقط دوستیم ؟, چی داری میگی ؟
نمیبینی که نوع نگاهم چطوریه
عشق اولم برای اولین بار قلبم رو شکست
و من اینجوری بودم ........

عزیزم اووووه
عزیزم نه
عزیزم اوه
من فکر میکردم تو تا ابد مال منی , مال من
عزیزم اووووه
عزیزم نه
عزیزم اوه

من فکر میکردم تو تا ابد مال منی , مال من
من واسه تو همه کاری میکنم
نمیتونم باور کنم با هم نیستیم
میخوام خونسرد جلوه کنم , ولی دارم از دستت میدم
من واست همه چیز میخرم , هر حلقه ای که بخوای
من تکه تکه شدم........به هم دیگه وصلم کن و تعمیرم کن
تکونم بده و از این کابوس وحشتناک بیدارم کن
من دارم میرم پایین , پایین و پایین تر
و نمیتونم باور کنم که اولین عشقم کنارمه

عزیزم اووووه
عزیزم نه
عزیزم اوه
من فکر میکردم تو تا ابد مال منی , مال من
عزیزم اووووه
عزیزم نه
عزیزم اوه

وقتی 13 سالم بود , اولین بار عاشق شدم
کسی با عشقم قابل مقایسه نبود
کسی بین من و اون نبود و نمیتونست باشه
اون منو دیوونم میکرد
من شوکه شده بودم
و تو هر روز هوشیارم میکردی
احتیاجی به دست و پنجه نرم کردن با سرنوشت نبود
اون قلبمو تشکیل میداد
و وقتی تو خیابون
و تو زمین بازی مدرسه
میدیدمش تپش قلب پیدا می کردم
دوست دارم تو آخر هفته ها ببینمش
اون منو متحیر میکنه
چون خیلی باحاله
حالا قلبم شکسته
ولی دایم میگم :

عزیزم اووووه
عزیزم نه
عزیزم اوه
من فکر میکردم تو تا ابد مال منی , مال من
عزیزم اووووه
عزیزم نه
عزیزم اوه
من فکر میکردم تو تا ابد مال منی , مال من

اره اره اره (6)
(من دیگه کاملا" از دست رفتم)(3)
رفتم . رفتم . رفتم .(رفتم )
من از دست رفتم .

نظرات 2 + ارسال نظر
AUSHKIN شنبه 3 دی‌ماه سال 1390 ساعت 02:27 ق.ظ

ممنون...

سلنا دوشنبه 10 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 06:51 ب.ظ

ممنون از ترجمه ای که کردی ولی یه جای ترجمت ایراد داشت اونم اونجاش که ترجمه کردی (من سیزده سالم بود عاشق شدم)
جاستین میگه (من وقتی شونزده سالم بود عاشق شدم)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد